Η διάσωση της ελληνικής αμπελουργίας βρέθηκε στο επίκεντρο της πρώτης συνάντησης του νέου Προέδρου του ΣΕΟ, κ. Στέλιου Μπουτάρη, με τον Πρόεδρο της ΚΕΟΣΟΕ, Χρήστο Μάρκου, και το Διευθυντή της, Παρασκευά Κορδοπάτη.
Η συνάντηση έγινε στις 3 Ιουνίου 2025 στα γραφεία της ΚΕΟΣΟΕ, μέσα σε κλίμα σύμπνοιας και συνεργασίας, με κοινό στόχο την αντιμετώπιση των προκλήσεων στον αμπελοοινικό τομέα της χώρας.







